2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, tror det..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg om jag hade några
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Näe
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är
5.Vilka länder besökte du? Underbara Thailand och Sverige såklart
 6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Körkortet
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 14 September, kom till THAILAND!!
8. Vad var din största framgång 2008? Mitt jobb på min älskade bank
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk
11. Bästa köpet? Finns nog inget sånt är jag rädd
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder i guess
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket.
 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? i belive i can fly
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lika skulle jag tro
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och ätit minder onyttigheter. Men man lever ju bara en gång!
 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat så onödigt mycket pengar på onödiga saker
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen
19. Blev du kär i år? Nej, för ca 3 år sen
20. Favoritprogram på TV? GOSSIP GIRL!!!
21. Bästa boken du läste i år? Bakom stängda dörrar & Äcklig
22. Största musikaliska upptäckten? Pink, hon är ju inte ny men hon gör bra låtar!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Näe, men en bil i julklapp, det var det bästa.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej inte direkt...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Var hemma hos mami och åt smörgåstårta & drack baileys
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Körkort
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Vanlig?
29. Vad fick dig att må bra? Mest mamma, och baby offcourse <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Heath Ledger ironiskt nog
31. Vem saknade du? Pappa....
32. De bästa nya människorna du träffade? Mina arbetskamrater =)

Det här året har gått alldeles för fort! Har varit ett vanligt år, inget speciellt har inträffat. Hoppas nästa år blir ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0