Ingenting

Vilken tråkig dag det har varit, eller långsam.Tycker det  mesta är det. Vill ha en förändring, åka utomlands till exempel, NUU!!! Har inte haft så mycket att göra på praktiken och tiden gick ovanligt sakta... Men chefen lovade löneförhöjning innan jag ens fått nån lön. Då jag ska jobba i mellandagarna så tyckte han att jag skulle ha lite mer än standard :). Det är ju inte fel med lite extra cash!

På Söndag åker jag och mamsen till Västerås och handlar julklappar. Har ingen julkänsla och det känns mest jobbigt att köpa massa presenter. Vet aldrig vad någon vill ha... Det är ju roligare att lägga pengarna på mig själv ;)


Nu måste jag ha lite kvällsmat känner jag!

Kommentarer
Postat av: Maja.

håller med, visst är det roligare att köpa saker till sig själv?:)

Datum: 2008-12-04 Tid: 14:00:13
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0