Julshoppande

Vilka roliga dagar det har varit! Älskar att vara med min mamma. Tänk att jag kan säga så nu, om det varit för något år sedan hade jag sagt tvärtom. Vi var på Ikea, Nisses, Rusta, H&M, Gina Tricot och masssssa fler affärer. Men jag fick med mig klappar till pappsen, farmor, älskling, lillasyster och min låtsaspappa. Och såklart lite saker till mig själv också :).
Vi sov hos min moster & kusin, så vi hade filmkväll igår + Trivial Pursuit. Kul!

Nu sitter jag här och äter köttsoppa till lunch.



Om jag är snäll kanske tomten kommer i år också....




Kommentarer
Postat av: Huong

du är alltid snäll så oroa dig inte ;););)

Datum: 2008-12-08 Tid: 22:48:14
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0