Mellandagsrea

Jag har nog aldrig sett så mycket folk i ett köpcentrum förut, har varit på mellandagsrea förut men detta slog alla rekord. Det gick inte ens att komma in på Gina Tricot eftersom alla skulle handla nu när dom har halva priset på allt... Och resten av stället var smockat med folk.


Köpte bland annat detta. Ser fram emot att prova serumet till håret, ska tydligen hjälpa mot kluvna hårtoppar. Behöver klippa mig ändå men det kan ju vara kul att testa :)


Nu måste jag laga mat till matlådan & ta en låååång dusch!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag va inne på gina i halmstad, gick inte att komma in där heller :P

Få panik av mellandagsrea

Datum: 2008-12-28 Tid: 23:34:11
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Haha. Jag kunde inte heller komma in på Gina i lördags. Butiken var proppfull och kassakön var flara km lång :P

Datum: 2008-12-30 Tid: 18:16:12
URL: http://finlandssvensktjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0