Migrän

Vaknde vid 7 och hade huvudvärk.. Eftersom jag somnade vid halv 2 inatt så kanske det har med saken att göra men när huvudvärken började bli värre och kändes som migrän så tog jag en treo och gick tillbaka till sängen. Nu känns det inte speciellt mycket bättre så resten av dagen tänker jag vila. Om det är bättre mot eftermiddagen är det ett gympass som gäller, för om man vilar går det oftast över under dagen. I alla fall för mig.

Har varit ganska mycket på senaste så jag antar att jag vart för trött när jag sov så lite. Det var droppen för att det skulle bryta ut ;p. Nu ska jag ta en kopp te och göra rummet riktigt mörkt.



Min vän för dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0