Sista inlägget för iår

Snart kommer pappa och hämtar mig så ska vi ut o övningsköra en smula i min nya biiil :). Efter det ska jag hem och städa lite, fast vi är ju 2 som bor i den här lägenheten så jag ska nog lämna över det ansvaret på person nr 2, hihi. Och så måste vi handla mat till ikväll, förslag någon? Ikväll ska vi ta det lugnt. Micke har jouren och eftersom man inte kan vara själv på nyårsafton stannar jag också hemma. Dock har en gäst bjudit in sig själv, jag är inte förvånad då han ALLTID är här. Sover på min soffa. Och äter av min mat, som han inte betalar nånting för. Inte för att det gör nåt egentligen, men det är principen! Nåväl, det är ju nyår. Jag ska vara snäll mot honom....



Har förresten halsfluss & feber. Toppen!

Kommentarer
Postat av: Huong

förjävligt du, men vad vore ett nyår utan honom? Han är ju som erat lilla barn :D

Datum: 2008-12-31 Tid: 11:28:42
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0