Thailand

Åh vad jag inte vill vara i det här kalla, gråa och tråkiga landet just nu. Jag vill vara på en varm och solig plats, som tex Thailand. Vilket underbart land! Fast regeringen är lite sådär... På det viset är Sverige bättre. Och man har det bättre ställt i Sverige, men jag kan arbeta hårt! Föredrar Thailand ändå.



Tänk att bada i det varma kristallklara vattnet, ligga och steka på stranden och hämta en kall drink. Nja, så bra kanske man inte kan ha det året om men jag ska dit nästa år igen. Får jag inte flytta dit ska jag åtminstonde dit på semester. Så enkelt är det, punkt slut.


Kommentarer
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billigt pris!

härliga bilder :D

Datum: 2008-12-19 Tid: 15:27:28
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0