Absolut ingenting

Idag har nog varit en av mina tråkigaste dagar.. Men ändå ganska bra eftersom jag fick vara med familjen lite grann. Har inte gjort nånting på hela dagen, var hemma med mina småsyskon idag eftersom mamma jobbade och deras pappa hade varit ute på krogen och var lite trött idag av nån anledning :P. Vi låg i soffan och titade på film/tv i ca 4-5 timmar förutom en dusch vid 12.  Sen kom mamma hem och vi lagade mat tillsammans..
Efter det hände inte mycket, övningskörde och tittade nyss på en till film. Ungefär.

Nu ska jag leta efter en ny mobil eftersom min nuvarande är skräp. Har haft ca 12 mobiler, jag måste ha en förbannelse över mig. Alla har gått sönder eller blivit stulna, FUN!

        


Någon av dessa i think....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0