Barnhemmet

Satt just och funderade på vad jag skulle hitta på. Ville inte gå till gymmet själv så jag stannade hemma idag.. Men imorgon ska jag dit, med eller utan sällskap. Man blir ju inte tränad av att sitta här ;).

I alla fall hade vi filmkväll förut och skulle se Barnhemmet men ingen ville se så då får jag väl kika själv då. Läskigt med skräckfilm själv men jag får väl sova med lampan tänd! Brukar jag göra ändå ibland, är sjukt mörkrädd...






Fast hur var det egentligen med den där telefonförsäljningen? Ska ju vara klar om 3 veckor, har fortfarande lika många kapitel kvar att göra. Äsch, tar det natten innan som vanligt! GREAT!

Kommentarer
Postat av: Nattis

haha va filmen bra? Älskar skräck filmer :)

Datum: 2008-11-26 Tid: 12:24:58
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag fattar inte hur alla kan tycka att den är superhemsk...jag brukar alltid skrika som f*n under skräckisar men under denna skrek jag inte en enda gång :P haha konstigt. Tyckte du att den var bra? :)

Datum: 2008-11-26 Tid: 18:35:25
URL: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0