Bloggvärlden

Då var man inne i bloggvärlden då! Har dock haft en blogg förut men det var inte roligt längre... Men nu känns det kul att skriva lite igen. Designen ser ju inte allt för rolig ut...än. Har tänkt att ordna det men hittills har det varit en massa krångel med att ens få bloggen att fungera. Så när jag får hjälp ska det bli en fin header :)

Kom hem från gymmet för inte allt så länge sen. Har testat en ny metod som pappsen lärt mig, han som är ett muskelberg borde väl veta vad han pratar om.. Tänkte sikta på att bli fit, nog med slöandet! Så nu ska jag gå och göra kvällsmat och matlåda till praktiken imorgon. Träffade förresten högsta chefen för handelsbanken idag där jag praktiserar. Tog ett kort tillsammans med honom ;p.






Detta är jag om några månader....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0