Dagen efter

Igår var en lyckad kväll. Först förfest hos Sandra och sedan till krogen som var smockfull. Eftersom det var helgen efter lön är det klart att det var mycket folk men det gick knappt att röra sig... Och idag mår man väl som man förtjänar. Inte nog med att det jag drack innehåller ca 2000 kcal så är jag alltid så hungrig dagen efter hur mycket jag än äter. Men det vart i alla fall ingen pizza idag, det var ju lite duktigt =). Har till och med satt upp ljusstakar och sånt.

Har faktiskt varit otroligt pigg, med tanke på hur full jag var efter en halvliter sprit + 2 rosa pantern på krogen...




Syns ju inte så mycket på bilden, men det är i alla fall jag & hunkan :)

Kommentarer
Postat av: Huong

vart fick du den där bilden ifrån?! :D

Datum: 2008-12-04 Tid: 19:22:42
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0