Eget företag

En sak har jag kommit fram till, jag ska absolut inte ha ett eget företag! Vi har börjat sälja våra produkter i UF-företaget och jag tyckte det gick rätt bra.. Tills idag när vi skulle beställa. Vi skulle behöva mycket mycket mer pengar än vad vi har. Det vi kan beställa kommer inte räcka nånstans på öppet hus, vi kommer att stå där utan produkter när folk frågar vad vi säljer. Dessutom har vi en skuld att betala som våran manager sponsrade oss med för att vi skulle komma igång. BLÄ på det här.

När jag kom hem från praktiken så låg det en avi från GB Glace på 2.5 kg här hemma?! Jag har defenitivt inte beställt nåt därifrån. Mystiskt. Ska gå och hämta det nu. Jag kanske sprängs i luften?





Kommentarer
Postat av: Ellinor Pira

Ni kanske skulle haft ett beställningssystem, så att era kunder får boka upp sig på produkter och betala, så får dom produkterna när ni har kunnat beställa? =)

Datum: 2008-11-24 Tid: 15:42:49
URL: http://xellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0