Huvudvärk

Var ledig från praktiken idag, mötte mina kära UF-kamrater för att gå till Karl Hedin och fråga om de skulle kunna sponsra oss med material till en monter. Men jag tycker inte vi fick speciellt mycket uträttat. Han vi sökte jobbade inte idag och plan B fungerade inte heller. Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra för att få tag i en monter... Vi fick i alla fall en lång promenad. Satt och kikade i skolkatalogerna som kom idag, det var väl det enda vi fick uträttat.

När jag kom hem åt jag lite soppa och tittade på ett avsnitt av Gossip Girl, love it! Fick en förskräcklig huvudvärk så jag sov en stund, sen kom älskling hem från jobbet så vi gick till affären och handlade lite.. Får se om det blir nån praktik imorgon, beror på huvudvärken. Brukar få migrän lite då & då, det är inte kul att vara på jobbet/skolan då. Det enda man vill göra är att ligga i ett mörkt rum.


Nu ska jag krypa ner i sängen och kika på nån film :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0