Jag känner mig som 40+

Ännu en dag på praktiken... Sen hem och byta om för att åka till gymmet, tillbaka hem för att laga mat och matlåda. Jag är ju bara 18 år, tror jag flyttade hemifrån för tidigt, var ju 16 år. Längtar efter mammas mat, och att få kläderna tvättade, diskade tallrikar, någon som städar efter mig. Nu kommer det vara såhär resten av livet, nåväl jag får göra det bästa av situationen! Och tänk vad skönt det vore med en utlandsresa, saknar THAILAND!! Var lite skeptisk när vi skulle åka dit men det är faktiskt så härligt som alla säger. Kolla bara....



Dit ska vi absolut åka fler gånger! Jag trivdes som fisken i vattnet. Nästa år åker vi igen, det är så gott som bokat och klart....nästan. Det var värt varenda öre. En resa som är så gott som bokad är en kryssning med klassen. Det är en studentkryssning med plats för 2500 personer! Åh vad roligt vi kommer ha, längtar! Vi åker den 18:e April med nya Silja Line Galaxy, mycket fin båt.



Nu måste jag ta mig in i duschen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0