Utmaning

Jag vart tydligen utmanad... :)

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag får ångest över mina "bilringar" ibland, eller ganska ofta. Måste då göra några situps så känns det bättre.. Haha töntigt. Det blir ju ingen skillnad så fort.

2. Jag vill ha en kattunge, saknar min Muffin!

3. Jag säger som Huong, jag har en ålderskris! Jag vill vara 4 år och vara med min mamma. Saknar verkligen när man var liten och inte hade något att bry sig om. Eller möjligtvis vad man skulle önska sig i julklapp...

4. Jag är i behov av nya saker. Älskar att shoppa, oftast kläder. Mina kläder får inte längre plats i garderoben så det ligger massa saker utanför, ska därför göra en walk-in-closet!

5. ÄLSKAR godis! Speciellt choklad. Har dock dragit ner på det, nu blir det bara 1 gång i veckan och det med basta!

6. Jag älskar att busa med baby. Nypa och kittla honom, men när han nyper tillbaka är det inte riktigt lika kul. Och så gör han 10 gånger hårdade än mig, känns det som i alla fall....

7. Jag är väldigt rastlös. Kan inte sitta still så länge, måste ha nånting att göra hela tiden. Men om man tittar på film eller någon serie så går det bra ibland.

Jag vart utmanad av Huong.
Jag utmanar Xellie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0