Aldrig mer!

Som jag berättade så är min bil inte i så bra skick. Det är något fel på växlarna, ibland när jag kör så blir de alldeles hårda och det går inte att få i någon växel alls. Så hände det 3 gånger igår. Och en av gångerna var när det inte fick hända.

Vi åkte i uppsala för att hitta nånstans att äta, och de har väldigt mycket trafikljus och korsningar till höger och vänster. Bilen började krångla och jag fick panik. Frågade de andra i bilen vart jag skulle åka. Någon sa höger. Tänkte inte utan svägde bara, utan växel eftersom det inte gick att lägga i någon. Bilar bakom och var var tvungen att komma bort från vägen. Bakom mig ser jag polisen komma med blåljus. Ännu mer panik! Jag kunde ju inte komma nånstans så jag stod kvar där och en polis kom och knackade på rutan och frågade vad jag höll på med. Hon tittade på körkortet och jag fick blåsa. Jag hade alltså åkt mot motortrafik förbjuden....

Jag förklarade att jag inte var från uppsala och att bilen var sönder. Efter mycket om och men så lät hon mig gå utan 1000 kr i böter. Tur för mig! Jag åker aldrig mer i Uppsala. Och jag kör inte bilen förrän den är lagad.


Kommentarer
Postat av: Mikaela Olén

Sv: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir :D

Datum: 2009-04-10 Tid: 10:47:46
URL: http://mikaelaolen.blogg.se/blogg
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SNYGGING DÄR ! ^_~ <3

du är inte intresserad av en ny bloggdesign? :D <3

Datum: 2009-04-10 Tid: 16:29:31
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Nattis

ush vad jobbigt, dom pengarna kunde man ju gjort nå roligare för.. Men hoppas du får en bra påsk iaf, några speciella planer??

Datum: 2009-04-11 Tid: 09:50:51
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

100riksdaler kommer en ny bloggdesign att kosta. en banner kommer att ingå i priset och arbetet tar ungefär en-två dagar att genomföra.

du får själv bestämma färger, bilder osv :>

men jag gör det åt dig.

lägg till mig på msn så pratar vi mera, om du fortfarande är intresserad.



<3

Datum: 2009-04-11 Tid: 10:28:50
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0