Beach 2009

Hemma i min ensamhet igen. Åkte till pappa för att få bilen lagad, men icke. Lika trasig som innan jag åkte. Det var mer än vi hade väntat oss, en del andra saker till som måste bytas samtidigt. Hoppas den håller till Stockholm och tillbaka i alla fall.

Nu tänker jag krypa ner i sängen och kika på en film. Måste upp i tid imorgon bitti, ska till gymmet och sola innan det bär iväg. Beach 2009 närmar sig, jag är inte riktigt förberedd än. Dags att börja gymma 4 gånger i veckan, nu kör vi!


Ska tänka på henne när musklerna gör ont och jag inte orkar en repetetion till.
Då är det bara att bita i det sura äpplet och göra en i alla fall! :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack så mycket! :)

Datum: 2009-04-08 Tid: 21:59:32
URL: http://quickflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0