De kommande dagarna

Ikväll åker min älskling till Robert för att sedan åka vidare till Arlanda flygplats, och sedan Vancouver. Kul för dom, men mindre roligt för mig. Eller egentligen både och, jag för göra vad jag vill utan att någon säger åt mig men ändå lite ensamt. I alla fall så vann Robert en pokertunering, ni vet den genom Pokerstars som det gått reklam om. Man får se Mats sundin spela 2 matcher + att man får bo 4 nätter på ett hotell. Dock är det 24 timmars flygresa hem så jag är inte så avundsjuk. Jag gillar inte hockey, och det är inte kul att vara på ett flygplan.

Jag själv ska till Sara och fika imorgon. Efter det kommer veronica och hälsar på mig. På söndag ska jag hälsa på mormor och morfar, sedan till pappa och laga + tvätta bilen. Fullt upp alltså. Tror att dagarna kommer gå ganska fort.



Ikväll visas denna gott folk. Måste se den eftersom jag bara hört gott om den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0