Effektiv

Eller inte? Jag ska i alla fall sätta fart nu. Ska planera min dag väl! Sola skulle vara skönt... Fast jag tror att jag börjar med att skriva klart den där recensionen på Emma - Mias dotter. Efter det ska jag gå till biblioteket, det vore ju dumt att inte ha nån bok att läsa.

Har dessutom sökt sommarjobb på Länsförsäkringar. Antar att det är intervju som gäller innan de bestämmer sig. Tänk om jag skulle få det? Då måste jag förhandla om tiden eftersom jag redan tackat ja till jobb på Handelsbanken. Länsförsäkringar söker någon kan jobba från Juni - Augusti. Det skulle ju vara bättre än bara 6  veckor, men man får väl inte ändra sig? Typiskt...

Just ja, plugga var det ja..




Kommentarer
Postat av: - Jennifer - www.jennfs.blogg.se

Ååh, jag ska också iväg och sola idag tror jag.

Datum: 2009-04-15 Tid: 11:59:43
URL: http://jennfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0