Film

Klar med recensionen! Duktigt. Så nu ska jag kika på en film, även boka solarie. Vill bara passa på att säga att jag ska kika på en av mina favoritfilmer.


The Texas Chainsaw Massacre är baserad på en verklig händelse. Dock läste jag i ett repotage att det inte alls är så brutalt som på film. Det utspelade sig i Texas (tror jag). Det var en kille som var lite egen, och dödade människor med skalpell. Och sparade deras huvuden?! Äckligt men det är ju en bra story, och självklart så måste de göra filmen värre för att få publik. Det finns även en tvåa, den är dock inte lika bra. Älskar filmer som det finns nån verklighet i.

Hörs sen, om jag överlever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0