Krångel

Jag börjar 8.30. Hinner jag på 10 minuter? Eller just ja, det ska krångla hela tiden! När jag precis blivit frisk från min förkyldning som gjorde att jag inte var på praktiken förra veckan så händer det nya saker som ställer till det.

Det var nämligen såhär.. Igår morse kände jag att det började skava i vänstra ögat. Gick till spegeln och tittade, där fanns en brun fläck som jag trodde var skräp. Försökte få bort det men det gick inte. Så jag åkte till skolsköterskan och hon fick titta. Hon sa att jag antagligen hade fått smuts i ögat så att det hade blivit nån slags blödning. Om det inte gick bort under dagen skulle jag ringa vårdcentralen. Men jag väntade till denna morgon, och det är fortfarande inte borta!!

Nu måste jag vänta till 10.40 innan någon ringer upp mig, funny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0