Till huvudstaden

Gårdagen var rolig, vilket känns i huvudet idag.... Men det jag har ju ingen annan att skylla än mig själv.

Idag ska jag och älskling till huvudstaden på "spökmiddag". Jag fick det i födelsedagspresent när jag fyllde för en månad sen, men vi har inte kunnat åkt förrän nu. Spökmiddagen köps från Liveit.se. Det beskrivs såhär:

Följ med på en vandring i några av Stockholms hemsökta kvarter. Din erfarne spökguide och hans skådespelare låter dig uppleva medeltida gränder, gårdar och hemsökta torg. Vandringen avslutas med en trerättersmiddag i en hemsökt restaurang. Gamla stan i Stockholm blir sig inte likt efter denna tur.

Verkar spännande, kommer ju inte bli mindre mörkrädd efter det  här....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0