Måndag

Vilken HEMSK dag! Den började med att jag inte hittade mina nycklar så jag kunde inte låsa lägenheten. Letade men hittade dem inte. Sms:ade min baby så han kunde åka hem och låsa. När jag kom ut till bilen, redan 5 minuter försenad så hade jag glömt lyset på i Fredags när jag senast använde den så det fanns zero batteri. Fick därför låna Mickes BMW. Ganska nice men jag gillar inte att köra andras bilar.

Och jobbet ska vi inte ens tala om. Kunderna måste trott att banken skulle stänga för gott imorgon. Hur mycket som helst att göra! Dessutom måste jag betala 225 kr för en nyckeljävel... Känns bara så onödigt, fattar inte hur jag kunnat tappa den! Och utöver detta finns det annat som ligger och gnager. Vissa dagar ska man inte ens vakna.

Hoppas er dag varit bättre =)


Kommentarer
Postat av: cryylv

Kommentera gärna hur många det är i min blogg och det senaste inlägget ?? / Ha de fint

Datum: 2009-08-03 Tid: 18:52:00
URL: http://csundstrom.blogg.se/
Postat av: Ellie

Oj, lät inte alls som någon kul start på dagen..

Vad är det som ligger och gnager då? :(

Kram

Datum: 2009-08-04 Tid: 12:27:24
URL: http://xelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0