Motion

Var ute och gick med bästa Mystallen en timme. Mycket skönt att röra på fläsket. Och vad mysigt det är att gå älvpromenaden! Svängde sedan in på Thairestaurangen och köpte lite käk. Åt den mumsiga maten till The Uninvited. Det är en rättså bra rulle, tycker i alla fall jag. Spännande och med ett oväntat slut. Minst sagt sevärd :)

Imorgon är det jobb igen. 10 timmar ska spenderas på det underbara stället.... Inte det man skulle välja i första hand kanske. Fick förresten reda på att jag får jobba under hösten/vintern också, på lite olika kontor. Nice :-)


Nu ska jag ÄNTLIGEN krypa ner i sängen, är så trött!








Kommentarer
Postat av: Johanna

hihi pussälskling<3

Datum: 2009-08-13 Tid: 15:11:00
URL: http://johannatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0