Test

Man har ju hört många många gånger hur bra det ska vara att låta bli att schamponera håret. Istället satsa på balsam och hårinpackningar. Det ska vara bra för att schampot sägs torka ut håret och göra det torrt och livlöst. Om man då slutar med det så ska man tydligen få ett starkare, glansigare och friskare hår. Det ska jag faktiskt prova, men om håret ser allt för smutsigt ut så struntar jag i det. Jag vill ju inte se ut som en smutshög när jag ska jobba på banken. Återkommer om resultatet...


Det här är en av mina favorit-inpackningar


Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Fin blogg! :)

Datum: 2009-08-03 Tid: 00:36:41
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: zarah

ser bara smutsigt och fett ut i början, tills håret har vants sig. annars finns det mer naturliga saker du kan tvätta håret med. lycka till

Datum: 2009-08-03 Tid: 18:19:05
URL: http://muppmulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0