Empty

Vill att det ska hända nåt roligt!!! Nåt drastiskt och stort. Känns som att dag ut och dag in bara går förbi mig. Måste börja fundera på vad jag ska göra resten av mitt liv, högskola eller inte? Kan det hända nåt snart? Satt och kikade på Semester Sverige på fyran. Det vore kul, att bli reseledare. Men jag är lite hemkär av mig.. Fast det vore ju kul att inte veta vad dagen kommer att bjuda på och vara i ett annat land än Sverige. I alla fall ett tag.

Jag vet inte, men det blir så långtråkigt. Det ser ju dessutom inte så ljust ut på jobbfronten när vi slutat skolan. Äsch vilket tråkigt inlägg ;p

Bäst jag sover på saken! :)

Kommentarer
Postat av: malin

känner också att livet känns tråkigt. speciellt nu när man aldrig får se solen, så mörkt och dystert överallt...

Datum: 2009-01-14 Tid: 21:31:34
URL: http://malinwallmon92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0