Händelserikt...

Detta har varit en ganska händelserik dag i jämförelse med mina andra dagar på lovet. Jag började med att duscha, gick sedan ner på corner och åt lunch + gjorde några historiafrågor tillsammans med hanna och sandra.. Bra gjort! Fick skjuts till Fagersta och övningskörde lite smått. Efter det åkte jag o mamma hem och lagade mat. Sen vidare till mormor och morfar eftersom det är hans födelsedag.

Och så har jag spelat kort med min lillasyster och gjort lite mer historia, och nu sitter jag här! Funderar på att försöka sova även fast jag inte är trött, måste ju upp tidigt till skolan på Torsdag så jag måste vänja mig. Extremt jobbigt.


Imorgon firar vi 3 år. Mysigt. Blir bjuden på mat någonstans, det är ju inte varje dag :)

Kommentarer
Postat av: Huong

kul att du hälsa på mig när du var förbi här? :(

Datum: 2009-01-06 Tid: 01:06:05
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0