I´m a heartbraker

Jag har gjort bort mig och har riktigt dåligt samvete. En kille i våran klass frågade om vi kunde gå på balen i Juni. Jag sa ja eftersom han lät så ironisk. Men han var tydligen inte det. En annan tjej frågade om han ville gå med henne, då svarade han ja. Men när hon sedan frågade igen för någon dag sedan vem han skulle gå på balen med svarade han att han skulle gå med mig?! Jaja, ska säg att det vart ett missförstånd, för jag vill defenitivt inte göra nån ledsen på kuppen.

Igår kunde jag inte sova förrän 3 eftersom det satt två idioter och vrålade i vardagsrummet när dom spelade NHL. Ska bryta sönder både kontrollerna och skivan. Vaknade runt 10 och tvingade mig upp. Och nu ska jag försöka mig på lite plugg!

Bye

Kommentarer
Postat av: Sara

Allt inför balen verkar kaotiskt just nu! ;p

Datum: 2009-01-11 Tid: 16:57:59
URL: http://sarahuong.blogg.se/
Postat av: Huong

han får vara lite tydligare.

Datum: 2009-01-11 Tid: 22:57:18
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0