Avesta

Då var man tillbaka i Avesta igen då. Dagen var ungefär som den brukar vara, inte så mycket att göra med andra ord. Men det är förståeligt. Jag är bara sommarjobbare och har ingen utbildning i nåt av områdena så då får min chef slita ovanligt mycket. Det är ju sista dagen imorgon så sen kommer hans ordinarie tillbaka.

Var till Tallen och hämtade mina nya skor som kommit från Nelly. Skulle kanske ha haft 38 istället för 39 men jag orkar inte byta. De är i alla fall jättefina! Visar bild senare när jag har ätit för nu är jag utsvulten :P



Kommentarer
Postat av: Niclas

jo bara bra... hoppas me link blir frisk snart..

Datum: 2009-07-30 Tid: 18:49:10
URL: http://niclasstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0