I brist på annat

Det vart inget filmtittande eller godis med min karl. Han åkte till sina kompis och dricker nog i detta ögonblick öl, snackar skit och spelar tv-spel. Så kan det gå... Jag väntar på att klockan ska bli 21.55 då det börjar en film på 5an. Verkar sevärd och om inte så går det fler på andra kanaler. Ovanligt stort utbud idag.

Handlingen beskrivs såhär:
Amerikanskt drama från 2004. Under sin tonårstid delade Bobby och Jonathan allt och de skapade band som för alltid skulle knyta dem samman. Efter tonåren drar deras liv dem åt olika håll för att åter föra dem samman. Situationen kompliceras när Bobby förälskar sig i Jonathans rumskompis Clare som i sin tur är förälskad i Jonathan. Som om detta inte vore nog med påfrestning för deras vänskap så visar det sig att Jonathan hyser starkare känslor än bara vänskapliga för Bobby. Och trots att de lovat varandra evig vänskap så visar det sig att ödet har obehagliga överraskningar i bagaget.


Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv; Ridolycka.. så lite tråkigt men men sådant som händer. Ja det är underbara djur :) klarar mig inte utan dom :)

Datum: 2009-07-25 Tid: 21:58:07
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0