Landet

Är fortfarande kvar ute på landet hos mamma. Känns bra när det är såhär varmt och soligt! Har dessvärre ingen sladd med till telefonen så jag kan inte lägga upp några bilder. Får ta det imorgon istället, då ska jag och baby åka till Västerås för att shoppa och gå på bio :). Mys! Det var länge sedan vi gjorde nåt speciellt tillsammans. Kan visa er om det vart några köp, har en känsla av att min plånbok kommer bli ganska mycket tunnare efter morgondagen!

Jag råkade lova mina syskon att jag ska sova i tält med dom inatt, och det går dessvärre inte att backa ur nu. Jag är väl tvungen att sätta upp det rackarns tältet. Kan tänka mig hur det kommer gå, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0