Slött

Har bara varit hemma i soffan hittills idag! Börjar kännas ganska segt så jag måste hitta på nåt att göra... Har tittat på Harper's Island som jag har glömt att följa på tv:n. Verkar vara kanonbra, har bara sett första avsnittet än så länge. Kikade även på Privileged som handlar om en författare som börjar jobba hos en väldigt rik  familj i Palm Beach. Hon ska vara döttrarnas lärare. Tycker den verkar sådär men i brist på annat så funkar även den =)


Ska se vad jag kan hitta på att göra...
Vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

Datum: 2009-07-06 Tid: 19:31:26
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/
Postat av: nina

det är ju skönt att ta en slappardag ibland med=)

Datum: 2009-07-06 Tid: 22:52:47
URL: http://litenniniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0