18.18

Det var den dagen det. Har inte gjort mycket vettigt idag inte. Har varit med älskling och handlat lite, och så köpte vi lite Thaimat. Lite senare ikväll ska vi kika på nån film och äta lite godis. Det har varit skönt att inte göra nånting när jag har jobbat hela veckan!

Funderar på att göra en beställning från Eleven.se. Jag skulle gärna vilja något av de här Anti shine pudren. Har dock ingen aning om vilket som fungerar bäst. Det första är från Clarins och det andra från Smashbox. Klurigt =)




Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Tack så hemskt mycket :) jadå, jag klarar mig inte utan häst. Just nu är ju jag skadad men jag ska köpa mig ett litet hingstföl är tanken nu faktiskt :)

Datum: 2009-07-25 Tid: 20:41:03
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0