Dagens...

...sysselsättning har varit skolan i några timmar. Var och lunchade med tjejerna :). Fick reda på att jag får G i Engelska B, lite surt eftersom hon sa att jag haft VG på flera test men hon bedömer väl efter något annat. Jag har ju i alla fall gått kursen! Var även till solariet idag igen för att få lite mer färg (och fräknar tydligen). Snart väntar ett pass på gymmet, härligt att svettas lite.

Imorgon blir en rolig dag, ska först till skolan och prata betyg, sedan makeuprådgivning på kicks och efter det SHOPPING i Västerås! Härligt att spendera lite pengar. Visar vad det vart för gamla trasor sen :). Lördagen blir ännu bättre, med mina bästa tjejer <3


Måste byta om, bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0