Det är över nu

Då har man tagit studenten då. Med blandade känslor om man säger så. Det ska såklart bli skönt att slippa prov och läxor, men och andra sidan så kommer jag sakna mina älsklingar så mycket. Nu när jag har gått ut gymnasiet kommer vi inte träffas varje dag som det har varit. Jag hoppas och tror att vi fortsätter träffas, och prata med varandra ändå. Skulle bli väldigt ledsen annars. Vi har ju kommit så bra överens. Jag har ingen aning om vad jag ska göra i höst, vilket känns ganska jobbigt att inte ha några planer.


Lite bilder från balen och studenten =)


Jag och min kavaljer




  
Fina tjejer, <3


Jag och Sara Rara Underbara

       


Min klass på champagnefrukosten


Jag och bästa Tallen

 
Mina bästa blondiner

   
Daniel och Sandra


HP3 <3
                                           

Kommentarer
Postat av: tallizz

<3<3<3

Datum: 2009-06-14 Tid: 13:08:16
URL: http://johannatallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0