Parfym

Fick hem en ny parfym som jag beställt här om dagen. Luktar jättegott! Kyle Minoge - Sweet Darling.


Annars har dagen bjudit på skola i några timmar. Gjorde klart projektarbetet så nu finns det inget mer att göra i någon kurs. Och nästa fredag tar vi studenten?! Tur att vi har mycket planerat med klassen nu, vill inte skiljas från dem! Kommer sakna!! Efter vi gjort klart det vi skulle var det solarietajm för att få lite mer färg. Och nu sitter jag här efter ett pass på gymmet :)

Ska gå och duscha nu, sen laga mat till älskling. Snällt va? Och vika tvätt, ännu snällare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi DU är söt! hihi nej ska inte glömma det;) den där parfymen hade jag förut:)

Datum: 2009-06-03 Tid: 21:52:40
Postat av: Johanna

det var jag som skrev:D

Datum: 2009-06-03 Tid: 21:53:07
URL: http://johannatallgren.blogg.se/
Postat av: wallén

kommer sakna er :( men vi ska göra mycket nu med varandra:)

Datum: 2009-06-04 Tid: 09:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0