Lördag

Dagen har hittills bjudit på bilåkande och besök hos släkten. Pappsen fyllde år i veckan så vi vart bjudna på lite mat och tårta. Skulle även kolla bilen eftersom den varit lite underlig, men troligtvis kom pappa-bilmek på problemet. Nu på kvällskvisten har jag bara varit hemma och myst med min sötnos.

Kvällen bjuder på Robinson, och efter det The Amityville Horror. En jäkligt bra Skräck/Thriller från 2005. Har sett den ett antal gånger men det är verkligen en film i min smak. Himla läskig att se själv men jag får sova med lyset tänt :). Att den är baserad på en verklig händelse gör inte saken bättre om jag säger så! Och eftersom jag tror på övernaturliga ting så blir den ju ännu bättre.

 




Trevlig Lördagskväll =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0