35 dagar kvar...

...till studenten. Blir alldels tårögd när jag tänker på det. Kan inte förstå vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra efter gymnasiet. Mina känslor slits åt olika håll och jag vet inte hur jag ska komma fram till en bra lösning. Och jag vill inte sluta skolan med tanke på mina fina klasskamrater. Skolarbetet ska det bli alldeles underbart att slippa men ändå, jag vill inte sluta!

Pratade med en av mina kollegor på banken och det lät som att jag kommer vara tvungen att läsa på högskolan för att få jobb där. I alla fall någon kurs för att ha de grundläggande kunskaperna.

Nu ska jag titta på nån bra film (Twilight)




Kommentarer
Postat av: Ellie

Tack för igår vännen! Trevligt! Promenad och fika någon dag? :) När passar det?

Datum: 2009-05-10 Tid: 11:21:30
URL: http://xelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0