Åska

Oj vilket väder... Imorse höll min lilla bil på att blåsa av vägen och när jag åkte hem såg jag inget fast jag hade så mycket torkare som det bara gick för det regnade så mycket. Åskade gjorde det också. Blixten slog ner i mammas hus, tur att det inte började brinna i alla fall, även om en del elektriska saker gick sönder.

Har varit och kikat på studentbal idag. Längtar inte till min egen eftersom alla har så himla fina klänningar och min är helt vanlig. Skulle ha köpt en i butik i alla fall, har ju ingen fantasi (fick själv bestämma hur den skulle se ut). Det får bli som det blir!

Nu måste jag skriva recensioner så fingrarna glöder om jag ska hinna klart till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0