Begravd...

...i plugg!! Kan fan inte tänka på annat. Eller jo, tränar ju lite också förstårs.. Det är ju snart sommar grabbar, är mer taggad än någonsin. Gymma imorgon, boxning på Onsdag, mer gymma och till och med simma. Boxningen kan vara ett av de hemskaste passen på denna jord men ack så mycket kalorier man måste göra av med! Speciellt när man har Josefin som instruktör...

Nu ska jag mumsa i mig en bit vattenmelon och kika på My bloody valentine med baby =)


Mina mardrömmar lär komma från såna här filmer....

Kommentarer
Postat av: Sanne - Just nu bloggdesign-tävling!

Missa inte chansen att vinna en gratis bloggdesign i min blogg just nu! Jag har även REA på utvalda designer - Först till kvarn!

Datum: 2009-05-11 Tid: 20:44:47
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0