Dagen

Ibland känns allt bara så enkelt och bra. Har klippt mig idag, frisörJoya var här med sin sax. Det vart bra, toppade mest men det vart mycket fräschare än innan. Sedan åkte vi 3 stycken tjejor till Lappens i Hedemora och käkade lite glass. Fick världens monsterglass och jag orkade inte ens hälften...

Vi drog vidare till Fagersta på fest (nykter). Stolt att jag sa nej fast flera ville bjuda! Åkte hem ganska snart eftersom jag fick så hemskt ont i magen, plus att Micke var i Fagersta ändå.. Så då åkte jag hem igen och ska snart lägga mig i sängen för att kika på en film. Ska nog åka till sjukhuset någon dag, har dock haft problem i flera år så de lär nog inte hitta något mer fel nu. Men det är inte kul att ha ont varenda dag!

Okej, sängen låter väldigt inbjudande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0