picnic

Idag har det varit underbart väder! Var på holmen och hade picnic med skolan, och lyssande när nyföretagarcentrum pratade om att starta eget företag. Visste det mesta redan men det var bra med lite info. Trevligt att umgås med klassen och på Fredag ska vi dit igen och mysa, sola och spela kubb :)

Idag ska jag skriva lite recensioner på böcker till svenskan som snart måste vara klart.. Och så ska jag söka till Robinson. Inte så stor chans att komma med men jag vill ändå testa, skulle vara en dröm för mig att få åka dit. Har tänkt på det varje säsong att jag skulle vilja vara där. Men det är så mycket pakter som avgör om man får stanna eller inte. Ska även titta på film med min underbaring.



Världens bästa <3

Kommentarer
Postat av: Gina

SÅ mysigt med picknik! (: Jag och ELin hade en sådan uppe på travet idag, haha!

Datum: 2009-05-26 Tid: 23:09:05
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0