Helgen

Vilken helg det har varit! I Fredags var vi hemma hos Johanna och groggade. Det finns dock ett dilemma och det är att jag inte minns nånting alls efter halv 10 på kvällen. Det är så läskigt för det är precis som att det aldrig har hänt... Nåväl, det jag minns före var i alla fall superkul =)

Igår besökte jag min blondie igen och vi kikade på en film, och åt lite popcorn! En trevlig kväll helt enkelt. Idag därimot ska jag flytta in i nya lägenheten! Som min snälla mammi har köpt åt mig :-) Kommer bilder på min lya sen.. Nu måste jag äta lite lunch!





Kommentarer
Postat av: Charelle

besök min blogg ! ;)

Datum: 2009-09-19 Tid: 20:36:01
URL: http://charelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0