April april

Har faktiskt inte bivit lurad än! Har blivit det så många andra gånger, speciellt på jobbet så det kompenserar den här dagen. Men jag har hört lite smått och gott från olika tidningar.

Har ett par andra saker att berätta. Först och främst så vart min lilla kärra påkörd igår på en parkering. Gubben som körde bilen tittade bakåt, vet inte om han såg mig men han började backa och backade rakt in i min bil. Jag tutade så att han skulle förstå att han gjort det. Men han vände sig om och tittade på mig och åkte sen vidare. Schyrre. Och idag råkade jag få virus på min jobbdator, inte så lyckat kanske. Hade ingenstans att jobba på 1,5 timme och supporten har fortfarande inte fixat det. Fuck. Hörde verkligen hur blond killen i telefonen tyckte att jag var.... Förlåt!

Ni får ha en bra påsk, jag ska byta om och sen åka till Dessireés hudvård här i stan:)

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0