Sunday

Imorgon är det jobbtajm igen. Känns drygt att behöva gå upp halv 6 igen, men efter i fredags är jag glad att jag har nåt att gå upp till:)

Även igår höll jag mig lugn, var himla nära att gå ut men det vart inställt. Var tvungen att skjutsa mami och vara barnvakt åt småsyskonen. Lika bra, skulle till farmor nu på dan och få lite mat. Det var trevligt med henne och bästa pappsen. Har även kikat på en lägenhet, gillade den faktiskt. Har även gjort något, med sorg i hjärtat. Haha skämt o sido. En av mina arbetskamrater tyckte jag var knäpp som hade så mycket skor. Han sa att om jag hade satsat mina 25 000 kr i rysslandsfonden hade jag varit rik idag. Jag tror honom :)

Nu ska jag diska den där disken som alltid väller upp och envisas med att komma tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0