Putte i parken

Var till Västerås i Fredags och grattade kusinen som fyllt 17 år. Lillkillen som börjar bli stor, det måste betyda att jag också börjar bli till åren! Det var trevligt, vi åt mat, pratade om en massa och tittade på Snabba Cash. Jag somnade som vanligt till filmen så det vart en ganska tidig kväll. Jag hade tänkt att inte slösa så mycket av den här lönen, men jag måste säga att det gick åt pipsvängen. Har slösat äckligt mycket pengar...var med mamma till Ikea bland annat.

Igår var jag & Hunken till Karlskoga på Putte i parken. Det var grymt, men kanske inte så grymt som jag hade föreställt mig. Men tack ska du ha ändå ♥

En bild tog jag, på bästa The Hives! Våra fagerstakillar =)
Det var helt galet i publiken, stod först längst fram men vi kunde knappt andas emellanåt så vi bytte plats.



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0