Ta mig till kärlek

En mycket bra helg har passerat. I Fredags hjälpte jag mamsen att flytta in i nya lägenheten, kommer bli great!! Den är verkligen hur fin som helst. Lördagen fortsatte vi med bärandet. Vid 2-tiden åkte jag till Söderbärke på bröllop. Pappsen var bartender vilket resulterade i att jag minst sagt vart rund under fötterna.... Ni kan alltså räkna ut vad gårdagen bestod av.
Idag var det måndag igen och jag kom precis hem från jobbet, lite stressigt för tillfället skulle man kunna säga. Men det är väl positivt antar jag.

Ska byta om och kila ner till Ica och handla lite, samt hämta ett paket som kommit. Kan bli spännande o se vad det är för nåt. Sen lär jag köra en tvättmaskin och göra mat :)


Jag & syrran i nya hemmet

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0