4 dagar...

...kvar till THE DAY. Julafton alltså. Måste ju säga att jag inte är riktigt lika exalterad som förr. Börjar jag bli gammal nu? I Fredags på julbordet trodde flera att jag & min arbetskamrat var syskon. Det är ju positivt men jag hoppas att de trodde att hon var storasyster eftersom hon är 13 år äldre. Märks inte i sättet, syns inte heller för den delen men jag vill inte bli tagen som den äldre, hahaa.. ;)

Nu ska jag ut på en promenad i kylan. Lär hålla i gång mitt lovade schema.. även fast min partner är ute på villovägar den här veckan. Har även varit och tittat på tapeter & golv. Inom en snar framtid får jag ett "nytt" kök, lovely!

Brrrrrrr, ut i det kalla.

För 361 dagar sen.. :-)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0