Saturdayyyyy

Idag har det varit en mycket bättre dag. Började med att åka till mamsen för att ställa min bil där, sedan for vi till min moster & kusin och fick en kopp kaffe. När den var uppdrucken åkte vi vidare till Ikea och shoppade loss. Brände närmare 3 lax... Men det var i alla fall nyttoprylar! Efter 2 timmar där inne åt vi lite käk och sen bar det av hemåt igen. Nu på kvällen har jag varit med mina pinglor och myyyst. När jag träffar dem blir jag alltid på bra
humör :)

Det var mycket trevligt och måste göras om SNART! Nu ska jag bädda i min nya bäddmadrass och kudde. Sen är det natti natti.


<3


Kommentarer
Postat av: johanna

jag vill hälsa på snart och se vad du kööpte:) och allt du köpte i sthlm! :) pussis

Datum: 2010-02-07 Tid: 15:12:04
URL: http://johannatallgren.blogg.se/
Postat av: wallen

<3 på dig!

Datum: 2010-02-08 Tid: 14:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0