2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag flyttade till en egen lägenhet..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Ja mormor :(
5.Vilka länder besökte du? Sverige enbart!
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Mer motivation till saker & ting.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Hmm...
8. Vad var din största framgång 2009? Tog studenten och fick jobb på Handelsbanken
9. Största misstaget? Ojojoj
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inget drastiskt
11. Bästa köpet? Lägenheten och datorn
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag fick jobbet!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Utan dina andetag med Kent, gammal låt I know...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har gått i perioder. Kan inte säga varken eller.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat mer, och tänkt efter före.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet faktiskt inte.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos mami, och på juldagen hos farmor en stund.
19. Blev du kär i år? Näe, inte nykär. 
20. Favoritprogram på TV? True Blood, gossip girl
21. Bästa boken du läste i år? När jag hör din röst
22. Största musikaliska upptäckten? LADY GAGA!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja men jag kan inte minnas vad...
25. Något du önskade dig men inte fick? Resa.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var hemma hos mamma på landet med släkten
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Resa
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Casual
29. Vad fick dig att må bra? Mina kompisar. Nu när jag är singel är dom viktigare än nånsin, har inte klarat detta utan er! Och mamma såklart. Ni är bäst :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Kommer fasen inte på nån
31. Vem saknade du? farfar

Det har varit ett turbulent år... Hoppas på ett mycket bättre 2010. Och på måndag börjar jag mitt vikariat på Handelsbanken i Borlänge, spännande :)

Nu ska jag gå och dö nånstans, mitt huvud är inte så piggt efter gårdagen! hihi.


Kommentarer
Postat av: Huong

2010 kommer bli awesome! :)

Datum: 2010-01-11 Tid: 13:27:26
URL: http://sarahuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0